Ένα εργαστήρι για πρακτικές διδακτικής, για εκπαιδευτικούς - παιδαγωγούς, «η μουσική των γραμμάτων» μουσικο-κινητική/κίνηση και γραφή,με τη Βέρα Κίτνα, Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016, 16.30΄ στο Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης Άργους
Το εργαστήρι αυτό, μέσα από το πρίσμα της κινησιολογίας, του λόγου και της μουσικοκινητικής, προσεγγίζει τη γραφή με ένα διαφορετικό τρόπο. Στόχος του εργαστηρίου είναι δια της μεθόδου “Παιδική Παραστατικότητα” να δώσει εργαλεία - πρακτικές διδακτικής σε εκπαιδευτικούς — παιδαγωγούς, ώστε να εντοπίζουν και να αναδύουν την προσωπική γραφή του παιδιού ενισχύοντας έτσι τη σχέση του με τη γραφή.
Το εργαστήρι είναι περιορισμένων θέσεων αλλά ανοιχτό στο κοινό.
(κράτηση θέσεων 27510 62910).
Με τον όρο “Παιδική/Νεανική/Ενηλίκων Παραστατικότητα”, (δημιουργία της εμψυχώτριας) εννοούμε την εκπαιδευτική, ολιστική, βιωματική μέθοδο με τεχνικές που βασίζονται στις παραστατικές τέχνες και το γεγονός ότι σκέψη, συναίσθημα και γνώση μπορεί να αναπαρασταθούν.
Η Βέρα (Βαρβάρα) Κίτνα είναι καθηγήτρια Παραστατικών Τεχνών, κινησιολόγος τεχνών και πρακτικών μουσικοκινητικής. Απόφοιτος της ΚΣΟΤ. Έχει εισηγηθεί με έρευνές της σε Διεθνή Ιατρικά Επιστημονικά Συνέδρια με θέμα την κίνηση και υγεία. Διδακτικά έχει συνεργαστεί με προσχολική, πρωτοβάθμια, μετα-δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια εκπαίδευση. Καλλιτεχνικά έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες όπως Ν. Κούνδουρο, Β. Καλίτση, σκηνογράφους όπως Α. Βολανάκης, χορογράφους όπως Ν. Ζούκα, Α. Παπαδαμάκη, συνθέτες όπως Γ. Μαρκόπουλο, Ν. Κυπουργό, μαέστρους όπως Μ. Λογιάδη, επαγγελματικές ομάδες Θεάτρου και Χοροθεάτρου, με θέατρα όπως Μέγαρο Μουσικής, Επιδαύρου καθώς και με Παιδικές Σκηνές.